آیا گوشی a10s فست شارژ است

فست شارژر سامسونگ
3.9/5 - (19 امتیاز)

آیا گوشی a10s فست شارژ است؟ اين سوالي است که بسياري از خريداران سامسونگ A10s در ذهن داشته و باعث مي‌شود سوال بپرسند ایا گوشی a10s شارژ سریع دارد ؟ با توجه به کارایی فناوری فست شارژ ، این تکنولوژی برای بسیاری از افراد به عنوان یکی از معیار های مهم انتخاب تلفن هوشمند تبدیل شده و بسیاری هنگام خرید به دنبال این موضوع هستند که بدانند آیا این موبایل فست شارژ است یا خیر .

گوشی سامسونگ A10s نیز که به دلیل قیمت مناسب مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته از این قاعده مستثنی نبوده و همیشه یکی از سوالات خریداران این موبایل این است که آیا گوشی a10s فست شارژ است ؟ بخصوص که این قابلیت بصورت پیش فرض در این گوشی فعال نبوده و نیاز به فعالسازی دارد .

آموزش فعال سازی فست شارژ سامسونگ در Galaxy A10 ( تنظیمات شارژ سریع سامسونگ a10 )

در جواب اينکه چگونه شارژ سریع گوشی سامسونگ را فعال کنیم بايد گفت شارژ سریع گزینه ای است که می تواند از طریق تنظیمات شارژ سریع سامسونگ فعال و غیرفعال شود، بنابراین بسیاری ترجیح می دهند این گزینه را خاموش نگه دارند، به این دلیل که بسیاری معتقد هستند شارژ سریع برای گوشی موبایل مضر بوده و باعث آسیب به باتری آن می‌شود .

برای فعال کردن شارژ سریع در Android 9.0 Pie باید به تنظیمات> دستگاه مراقبت> باتری بروید و سپس 3 نقطه عمودی را انتخاب کرده و تنظیمات را انتخاب کنید.

سپس باید به آخرین گزینه در مورد ” شارژ ” برویم ، این گزینه به نام ” شارژ سریع کابل ” ظاهر می شود که اگر می خواهید تلفن همراه را با شارژ سریع شارژ کنید ، باید فعال شود ، توجه داشته باشید که این تنظیمات باید با قطع شدن شارژر انجام شود و در هنگام اتصال گوشی به شارژر این تنظیمات قابل تغییر نمی‌باشند.

احتمالاً اگر این گزینه شارژ سریع را در Galaxy A10s خود پیدا نکردید ، نشان دهنده ی این است که این موبایل با این گزینه سازگار نیست ولي پس چگونه فست شارژ را فعال کنیم : ترفندی وجود دارد که بسیاری برای شارژ سریع باتری تلفن همراه خود از آن استفاده می‌کنند. فقط دقت داشته باشید که آداپتور شارژی که خریداری می‌کنید حتما اصلی باشد .

ما فقط باید آداپتور شارژ سریع ” فست شارژ ” را از فروشگاه معتبر تهیه یا خریداری کنیم ، شما فقط باید آداپتور یا پلاگین شارژ را تهیه کنید زیرا این موارد در کابل USB متفاوت است و ممکن از گوشی های مختلف سامسونگ دارای کابل های USB-C یا microUSB باشند ( سامسونگ گلکسی A10s با کابل میکر USB شارژ میشود ). البته نبايد از اين نکته غافل شويد که کابل بي کيفيت نيز ممکن است سرعت شارژ موبايل شما را تا حد زيادي کاهش دهد.

به این ترتیب می توانید بدون ترس از آسیب دیدن باتری ، شارژ سریع را بر روی Samsung Galaxy A10s فعال کنید ، زیرا با استفاده از یک شارژر اصلی 15 وات می توانیم باتری را خیلی سریعتر شارژ کنیم حتی اگر تلفن همراه گزینه فعال شدن شارژ سریع را نداشته باشد.

پس در جواب سوال که آیا گوشی a10s فست شارژ است بايد گفت خير سامسونگ گلکسي a10s مانند گوشي هاي رده بالاي سامسونگ تنظيمات فست شارژ ندارد ولي با استفاده از يک فست شارژ سريع ميتوان سرعت شارژ گوشي را به شدت افزايش داد.

پیشنهاد خرید
22 1

مموری 1 گیگ استیک پرو

۶۳.۰۰۰ تومان۶۳.۰۰۰ تومانخرید کنید

خرید فست شارژر سامسونگ a10s

بعد از رسيدن به جواب سوال آیا گوشی a10s فست شارژ است ، یکی دیگر از چالش‌های دارندگان گوشی های گلکسی A10s سامسونگ خرید فست شارژ است چراکه لوازم جانبی‌هایی از نوع شارژر به دلیل ماهیت و استفاده زیادی که دارند احتمال خرابی بالایی نیز خواهند داشت.

اما خرید فست شارژ برای موبایل نیز به همین راحتی نیست چراکه تنوع اقلام موجود در بازار و از همه مهمتر وجود کالاهای فیک در بازار باعث شده تصمیم گیری در این خصوص سخت باشد. تجربه ثابت کرده به لطف کپی دقیق اغلب لوازم جانبی موبایل توسط دوستان چینی تشخیص شارژر اصلی از فیک حتی برای فروشندگانی که سالهاست در این حرفه فعالیت میکنند نیز کار مشکلی است. عدم حضور نمايندگان معتبر شرکتهاي توليد کننده موبايل مثل سامسونگ و اپل در ايران نيز اين مشکل را بزرگتر کرده است.

هرچند در بخش مجله خبری وبسایت پرشام کالا چند مقاله به منظور راهنمایی در خصوص خريد شارژ سریع گوشی سامسونگ کار شده است. در نهایت باید گفت خرید فست شارژ سامسونگ از یک فروشگاه یا وبسایت معتبر که برای محصولاتش گارانتی تعویض نیز در نظر گرفته می‌تواند راحتترین راه حل باشد. براي راحتي شما تيم پرشام کالا سه نمونه فست شارژر a10 ( يا همون شارژ کن گوشی a10s ) را در بالا خدمت شما معرفي و به اين شکل خريد شارژ سریع سامسونگ a10s را براي شما راحت تر کرده است.

شايد موبايل شما سامسونگ A10s باشد و سوال کنيد که آیا a10 فست شارژ است ؟ که بايد گفت جواب با سوال آیا a10s فست شارژ است يکسان است.

نحوه استفاده از فست شارژ سامسونگ موضوع جداگانه اي است که به زودي در مطلبي مفصل به آن خواهيم پرداخت.

در اين مطلب بطور خلاصه پاسخ سوال اينکه آیا گوشی a10s فست شارژ است را داديم. تيم تحريريه پرشام کالا خوشحال ميشود که سوالات خود در اين خصوص را در بخش نظرات بپرسيد، سعي خواهيم کرد در کوتاه ترين زمان ممکن پاسخگوي سوالات شما باشيم.

دیدگاه شما

31 دیدگاه

  1. امیر علی گفت:

    گوشی های ارزان قیمت سامسونگ همیشه از نظر امکانات قابل مقایسه با پرچمداران بودن و به همین دلیل هست که فوق العاده محبوب هستن . اینکه آیا a10s فست شارژ است به نظرم خیلی سوالیه که جوابش معلومه . سامسونگ هیچ موقع برای گوشی های موبایلش کم نزاشته

  2. راضیه گفت:

    شارژ سریع گوشی a10s از نظر سرعت شارژ واقعا خوب عمل میکنه

  3. مرضیه گفت:

    فست شارژ a10s را از کجا میتونم خریداری کنم ؟!! فقط لطفا جایی را راهنمایی کنید که اصلی باشه

  4. رامین اسدی گفت:

    فروشنده ها فست شارژ سامسونگ a10s را فکر کنم از روی کارتن گوشی بر میدارن چون شارژر گوشی من که فست نیست

  5. صابری گفت:

    گوشی سامسونگ a۱۰ s فست شارژ است؟

  6. مستانه گفت:

    من برنامه فست می خوام از کجا باید بگیرم

  7. مهدی گفت:

    سلام گوشی من شیائومیa3 هست و چند روزه در حالت شارژ اهسته هست و ۱۰ ساعت طول میکشه شارژبشه.چکار کنم؟؟؟؟

  8. DannyCyday گفت:

    سلام از این مطلب کامل و جامعتون در مورد فست شارژ بودن گوشی سامسونگ A10 تشکر میکنم

  9. سعید گفت:

    سلام موبایل a10s شارژ سریع دارد

  10. Elyas گفت:

    سلام آیا میشه از شارژر ۵ولت و ۲ آمپر و ۷ وات برای شارژ کردن A10 استفاده کرد؟

    • پرشام کالا گفت:

      سلام بله مشکلی نداره

      • امیرآبادی گفت:

        سلام خسته نباشید ممنون توضیحات خوبی که در وبلاگتون دکتر کردین. خدا خیرتون بده که بدون توقعی برامون توضیح دادین، جناب من گلکسی a10s جدیدا گرفتم وقتی شارژ میزنم بالای گوشی مینویسه شارژ کابلی ؟؟؟؟؟ دلیلش چی ؟؟؟ ومتاسفانه اصلا با هر کابل یا آدابیتوری شارژ نمیشه مخصوصا با آدابتور گلکسی a7قبلیم که فست شارژ ؟

      • امیرآبادی گفت:

        سلام خسته نباشید ممنون توضیحات۷ خوبی که در وبلاگتون دکتر کردین. خدا خیرتون بده که بدون توقعی برامون توضیح دادین، جناب من گلکسی a10s جدیدا گرفتم وقتی شارژ میزنم بالای گوشی مینویسه شارژ کابلی ؟؟؟؟؟ دلیلش چی ؟؟؟ ومتاسفانه اصلا با هر کابل یا آدابیتوری شارژ نمیشه مخصوصا با آدابتور گلکسی a7قبلیم که فست شارژ ؟

        • پرشام کالا گفت:

          ممکنه سوکت شارژ گوشی موبایلتون مشکل داشته باشه . گاهی به دلیل کثیفی داخل سوکت این مشکلات پیش میاد . با یک مسواک زبر داخل سوکت را با احتیاط تمیز کنید احتمالا مشکل حل خواهد شد

  11. سامسونگ a10s گفت:

    سلام گوشیم A10sهست.کابلم تازه براش خریدم هر کاری میکنم دیر شارژمیکنه مثلا تو ۲ساعت ۳۰درصدشارژ کرده.چند روز اول خوب شارژمیکردولی الان نه

  12. پرشام کالا گفت:

    محل سوکت شارژ را با یک مسواک تمیز کنید ، احتمالا مانع فیزیکی باعث اختلال در شارژ رسانی گوشی شما شده است

  13. Fallon گفت:

    مقاله کامل و جامعی بود

  14. Gabriele گفت:

    برای شارژ گوشی A10S چه شارژری را پیشنهاد میدید ؟؟

  15. Claire گفت:

    گلکسی a10s اصلا فست شارژ نداره

  16. Martin گفت:

    گوشی های قدیمی تر سامسونگ مثل گلکسی S3 امکان فست شارژ داشتن ؟؟

  17. Everett گفت:

    مطلب جالبی بو.د

  18. Lorie گفت:

    عالی کامل و جامع

  19. http://24online-casino-affiliate-programs.com گفت:

    فست شارژر را سامسونگ A10s را میتونم از سایت شما خریداری کنم ؟ کیفیتش را تضمین میکنید؟

  20. sweetbonanza گفت:

    گوشی Samsung A10s دارای قابلیت فست شارژ نیست. این گوشی با شارژدهی ۱۵ وات (5 ولت، 3 آمپر) شارژ می‌شود که معمولاً به عنوان شارژ استاندارد شناخته می‌شود. در حالی که تکنولوژی فست شارژ می‌تواند به تعداد مختلفی از وات‌ها بهبود شود، با این حال، گوشی Samsung A10s از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند.

برگشت به بالا