سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

سوالات متداول ی که اغلب بازدید کنندگان از پشتیبانی فروشگاه پرسیده اند در ادامه بصورت سوال و جواب ذکر کردیم تا در وقت بازدیدکنندگان محترم صرفه جویی شود :

برای سفارش کالا به کمک نیاز دارم. چگونه با شما در ارتباط باشم ؟

پرشام کالا راه های ارتباطی متنوعی برای خریداران در نظر گرفته تا بتوانند در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند .

در ساعات اداری با تماس با شماره 02128428401 ( داخلی 1 ) میتوانید از کارشناسان فروش راهنمایی لازم را بگیرید علاوه بر آن چندین کارشناس از طریق پشتیبانی واتس آپ ، تلگرام و اینستاگرام در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات شما میباشند .

برای خرید باید در سایت عضو باشیم؟

خیر،شما میتوانید بدون ثبت نام خرید خودتان را انجام داده و اگر تمایل داشتید گزینه فعال سازی ایجاد حساب کاربری را در هنگام خرید بزنید.وحساب کاربری برایتان فعال شود…

آیا امکان لغو سفارش وجود دارد ؟

لغو سفارش در هر زمان ممکن میباشد . پس از ثبت کالای مورد نظر خود در صورت انصراف از خرید می بایست به پشتیبانی واتساپ پیام داده و لغو سفارش را درخواست نمایید. بدیهی است اگر کالا ارسال شده باشد باید پس از تحویل کالا، بر اساس شرایط گارانتی 7 روزه اقدام نمایید.

برای اطمینان از پردازش ثبت سفارش، لازم است تماس بگیرم ؟

پس از تایید نهایی سفارش اقدامات لازم در خصوص بسته بندی و ارسال سفارش شما صورت خواهد گرفت و در صورت لزوم، کارشناسان پرشام کالا با شما تماس خواهند گرفت. البته میتوانید برای اطمینان از ثبت سفارش و اطلاع از روند کار و زمان رسیدن کالا با کارشناسان ما در ارتباط باشید .

چقدر طول میکشد تا سفارش به دستم برسد ؟

با توجه به اینکه پرشام کالا کلیه ی محصولات خود را از انبار مرکزی اصفهان و از طریق سیستم پستی ارسال میکند بسته به مقصد بین 3 تا 7 روز کاری رسید کالا به منزل شما زمان خواهد برد .

امکان خرید حضوری و یا تلفنی وجوددارد؟

در صورت مشکل در فرایند ثبت سفارش میتوانید مشخصات کالای مورد نیاز ، آدرس پستی ، کد پستی ، شماره تماس ، نام و نام خانوادگی خود را به پشتیبانی واتساپ اعلام بفرمایید تا سفارش توسط همکاران پرشام کالا بصورت دستی ثبت گردد .

در حال حاضر امکان خرید حضوری وجود ندارد .

هزینه ی ارسال چقدر است ؟

هزینه ی ارسال بسته به مقصد و نوع ارسال متغییر میباشد . برای ارسال پیشتاز حدود 32 هزار تومان است.

امکان ارسال کالا و تسویه وجه آن در هنگام تحویل وجود دارد؟

با توجه به مشکلات فراوانی که شرکت پست در فرایند پرداخت درب منزل ایجاد کرده تا اطلاع ثانوی این امکان در فروشگاه اینترنتی پرشام کالا غیر فعال میباشد.

در صورتی که سوال خود را در بخش سوالات متداول دریافت نکردید میتوانید از طریق هر یک از راه های ارتباطی با ما در تماس باشید یا در بخش نظرات و سوال جواب محصولات سوال خود را پرسیده تا در اسرع وقت به آن پاسخ داده شود .

برگشت به بالا